SATAHADno-2025-13547
Vastuuyksikön päällikkö: Voi päättää omaa vastuuyksikköään koskevista hankinnoista seuraavasti: kansallisen kynnysarvon (60 000 €) alittavat tavara- tai palveluhankinnat.
Viestintäasiantuntija Maarit Salminen:
Asukasviestintä ja -osallistaminen on tärkeä osa Satakunnan hyvinvointialueen avaintoimintoja. Viestinnän ja markkinoinnin tarkoitus on tukea sujuvaa asiakaskokemusta ja palveluviestintää. Satakunnan asukkaille, asiakkaille ja muille sidosryhmille viestitään laajasti hyvinvointialueen palveluista Sataelämää-, Satatekoa-, Satauraa strategisilla teemoilla, jotka vaikuttavat brändiin ja mielikuvaan Satakunnan hyvinvointialueesta.
Satakunnan Hyvinvointialueella on voimassa oleva sopimus Markkinointiviestinnän palveluista ( 24-004-01-02) ja tarjousta brändin, brändikirjan ja strategian valmisteluun liittyvästä kehittämisestä on pyydetty sopimuskumppani Moods Oy:ltä. Hinnat perustuvat kilpailutettuihin sopimushintoihin.
Laskutustiedot toimittajalle
Seuraavat tiedot tulee merkitä tilaajalle toimitettavaan laskuun tätä hankintaa koskien:
Hankinta on osa LTR23-rahoitusta. Satakunnan hyvinvointialueen toimittajien laskutusohjeet löytyvät osoitteesta: https://satakunnanhyvinvointialue.fi/tietoa-meista/yhteystiedot/laskutus/
Hankintapäätös sisältää:
Aiemmin toteutetun brändikäsikirjan päivitys:
Strategiaprosessiin liittyvät viestinnälliset työt ja viestinnällisten materiaalien valmistelu osallisuuden tukemiseksi
Työvaiheet ja tarjous:
Palveluntuottajan kanssa määritellään tarkemmin palvelun sisältö sekä palvelun toteuttamiseen liittyvät käytännöt. Töiden toteutus on joulukuussa 2025.
Esitän hankittavaksi brändin ja brändikäsikirjan kehittämiseen sekä strategian valmisteluun liittyvät työt, kokonaishintaan 10.950,00 euroa + alv.
Päätän hankkia brändin ja brändikäsikirjan kehittämiseen sekä strategian valmisteluun liittyvät työt, kokonaishintaan 10 950 euroa + alv.