Kuvaus
1. Hankinnan kohde ja kokonaishinta
Hankinnan kohteena on asiakasohjauksen yhteisen toimintamallin kehittäminen Satakunnan hyvinvointialueelle. Tarkoituksena on laatia kattava ja konkreettinen asiakasohjauksen toimintamalli, joka varmistaa ennakoitavan, yhdenvertaisen ja johdetun asiakasohjauksen eri kanavissa ja määritellyissä asiakassegmenteissä.
Hankinta koostuu viidestä työpaketista:
Työpaketti 1.1 – Yhtenäinen asiakasohjauksen tavoitetila
Työpaketti 1.2 – Ensivaiheen asiakasohjauksen yleiskuvaus
Työpaketti 1.3 – Asiakasohjaus asiakassegmenteittäin
Työpaketti 1.4 – Palvelukanavien yhtenäistäminen
Työpaketti 1.5 – Toimintamallin viimeistely
Asiakasohjausprojektin projektipäällikkö Heidi Lehtonen esittää hankittavaksi asiakasohjauksen toimintamallin kehittämistyön Kaiku24:n 4.7.2025 antaman tarjouksen mukaisesti.
Hankinnan kokonaishinta kaikkine kuluineen ilman arvonlisäveroa on 79 800 € (alv 0 %).
Hankinta toteutetaan osana OmaSata-tuottavuus- ja talousohjelmaa ja rahoitetaan LTA23-rahoituksesta. Hankinnan kohteena oleva asiakasohjauksen toimintamalli on toteutettava ehdottomasti kokonaisuudessaan 31.12.2025 mennessä.
2. Hankintamenettely
Hankinta on toteutettu seuraavalla menettelyllä:
Hankinta on toteutettu suorahankintana, sillä kyseessä on hankinta tytär- tai sidosyksiköltä (ns. In-House-yhteisö), joka toimii hankintalaissa tarkoitettuna hankintayksikkönä.
Hankinnasta laaditaan erillinen sopimus.